שאלות ותשובות 

איך מתחילים לעבוד איתנו?
פונים אלינו לקבלת הצעת מחיר, אנו נבנה עבורכם את מפרט השירותים הרצוי לכם לשביעות רצונכם, בסוף התהליך חותמים על הסכם.

שלב ראשון - פגישה בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית הנוכחית
בפגישה זו נמלא דו''ח מפורט על מצבו התחזוקתי של הבניין, נציגי ועד הבית יציגו בפנינו את אופן התנהלותו הנוכחי של הבניין (עובדים, תחזוקה, מעלית, ביטוחים ועוד), וכמו כן את ציפיותיהם ודרישותיהם לתחזוקה העתידית.
שלב שני - הגשת הצעת מחיר
בהתבסס על דוח פירוט ההוצאות ודרישות הדיירים, תוגש לוועד הצעת מחיר פשוטה, מפורטת וברורה, הכוללת את פירוט ההוצאות ועלותן. חברת בית פיקס עובדת בשיטת תמחור הכוללת מיסי ועד הבית + דמי ניהול לדירה לחודש. בשיטה זו יש שקיפות מרבית בניהול הוצאות הבית המשותף.

שלב שלישי - כינוס אסיפת דיירים
באסיפה זו יוחלט האם יועבר ניהול ועד הבית לחברתנו. לפי חוק המקרקעין ותקנון מצוי לבית משותף, יש לקבל את ההחלטה ברוב של 66% מן הדיירים. כאשר מתקבלת ההחלטה, חותמים שני הצדדים על הסכם לשירותי ניהול ואחזקת הבניין.

 

כמה זה עולה?
התמחור תלוי במספר הדירות בבית ורשימת השירותים שתרצו לקבל.

 

האם החברה מחליפה את ועד הבית לגמרי?

עדיין נשאר ועד בית בבניין. אלא שהוא הופך לאיש הקשר בעבודה מול חברת הניהול. הוועד יכול להשתחרר מכל תפקידיו האופרטיביים, אך חשוב שתהיה כתובת מולה אנו עובדים, מייעצים ומדווחים, הוועד עדיין גר בבניין ויכול לעזור לנו לטפל בתקלות במידיות הנדרשת, וחשוב שתמיד יהיה פיקוח מטעמכם.

 

איך מתנהלת הגבייה? 

חשבון הבנק נשאר תמיד באחריותכם ובניהולכם הבלעדי. עול הגביה יורד מסדר היום של הוועד והדיירים והחברה לוקחת את התפקיד על עצמה. הדיירים ממשיכים לשלם מיסי ועד באמצעות צ'קים, העברה בנקאית לפקודת ועד הבית. החברה גובה את מיסי ועד הבית בתשלום חודשי,רבעוני  או שנתי . טרם שתמסרו לנו את הצ'קים להפקדה בחשבונכם, תוכלו לוודא שהצ'קים אינם סחירים. החברה גובה את דמי הניהול בתשלום חודשי,  רבעוני או שנתי בהתאם להסכם, דמי הניהול יגבו בצמוד לגביית מיסי ועד הבית.  

 

האם נחסוך כסף וזמן בזכות העבודה עמכם?
ודאי שכן. ועדים בית רבים אינם מודעים לתמחור עבודות ושירותים שונים ויכולים להיות מולכים שולל על ידי ספקים. לעתים אנו מצליחים להוריד במחיר שירותים אלו. בנוסף, אנו חוסכים במשאב היקר ביותר לכולנו שהוא הזמן.

 

עשינו רוטציה בתפקיד הועד ועכשיו אף אחד לא רוצה לקחת את התפקיד על עצמו. מה עושים?
אתם בשלב בו נכון עבורכם להתקשר עם חברת ניהול.

לכמה זמן מתחייב הבניין בהתקשרות מול חברת הניהול ?

בהתאם להסכם ניתן לסיים בכל עת את ההתקשרות עמנו, בהודעה מוקדמת כתובה 30 יום מראש. חברת בית פיקס בטוחה במקצועיותה ואיכותה ולכן אנו בטוחים שתיהנו משירותינו.
 

יש לנו מנקה מצוין, האם אנחנו חייבים לפטר אותו עם תחילת העבודה אתכם?
ודאי שלא. נשמח להכיר בעלי מקצוע טובים, להמשיך לעבוד איתם, ואף להציע להם עבודה בבניינים נוספים, אם ירצו. אך במידה ואינכם מרוצים מנותני השירותים הקיימים אצלכם, נוכל להציע חלופיים.

מהם היתרונות שלכם?
בית פיקס חברת ניהול בגישה אחרת בהנהלת שלומי שאלתיאל מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים בתחומי ניהול בתים משותפים וניהול ועדי בתים. בית פיקס מקפידה על אספקת שירות אישי לדיירים, ומאמינה בקשר ישיר ורציף בין הדיירים לחברת הניהול. בית פיקס מספקת פתרונות אישיים לצרכים היום יומיים הנדרשים לבעלי הדירות, באמצעות שירות תיקונים זמין ואיכותי הניתן ע''י אב הבית, ובאמצעות אספקת בעלי מקצוע חיצוניים מקצועיים ואמינים.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
  • Facebook Social Icon

 בית פיקס- ניהול בתים משותפים

אגס 6 הרצליה 4626524

 info@bayitfix.com

טל:     03-5114377

פקס:  09-9552780

צור קשר